جدیدترین آیفون و اپلیکیشن بانکها و ردیاب خودرو

ردیاب , ردیاب خودرو , ردیاب شخصی , کیم کالا , فروشگاه اینترنتی , جی پی اس , ردیاب حیوانات

جدیدترین آیفون و اپلیکیشن بانکها و ردیاب خودرو

ردیاب , ردیاب خودرو , ردیاب شخصی , کیم کالا , فروشگاه اینترنتی , جی پی اس , ردیاب حیوانات

اطلاعات بروز از کمپانی اپل و ایفون و جدیدترین اطلاعات در مورد ردیاب خودرو و اپلکیشن بانکها...
ردیاب , ردیاب خودرو , ردیاب شخصی , کیم کالا , فروشگاه اینترنتی , جی پی اس , ردیاب حیوانات

آخرین مطالب
  • ۱
  • ۰

#اموزش_ios10
⭕️هنگامی از هدفون استفاده می‌کنید یا آیفون خود را به یک بلندگوی بلوتوثی متصل کرده‌اید، دستیار صوتی سیری نام شخص تماس گیرنده را اعلام می‌کند😒
📍هنگامی که در حال رانندگی یا پیاده روی باشید و با شما تماس گرفته شود، برای فهمیدن اینکه چه کسی تماس گرفته مجبور خواهید بود تا گوشی را نگاه کنید. اما هم اکنون یک ویژگی جدید در سیستم‌عامل موبایلی اپل اضافه شده که از طریق آن دستیار صوتی سیری می‌تواند نام و مشخصات تماس گیرنده را به شما اعلام کند. برای دسترسی به این ویژگی باید به مسیر Settings →  Phone →  Announce Calls مراجعه کنید. در این قسمت حتی می‌توانید یک سری پارامتر را هم تنظیم کنید؛ می‌توانید تعیین کنید که فقط در شرایطی که از هدفون استفاده می‌کنید، یا به یک اسپیکر بلوتوثی متصل هستید یا در هر وضعیتی، مشخصات تماس گیرنده توسط سیری اعلام شود.

ضمنا جهت مطالعه بیشتر در مورد بهتربن ویژگیها و آموزش سیستم عامل آیفون کلیک کنید.

شرکت کارگزاری «پایپر جفری» (Piper Jaffray)، با ۸۳ نفر از کسانی که در صف خرید آیفون ۷ یا آیفون ۷ پلاس بوده‌اند صحبت کرده است. با وجود این که نمی‌توان این آمار را خیلی دقیق و گسترده خواند، ولی با بررسی همین جامعه‌ی آماری کوچک، این شرکت اعلام کرده است ۵۴ درصد از خریداران قصد خرید آیفون ۴٫۷ اینچی را داشته این در حالی است که ۴۶ درصد دیگر خواستار خرید آیفون ۷ پلاس ۵٫۵ اینچی بوده‌اند. در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵، خریداران در حالی در صف خرید آیفون تازه به بازار آمده منتظر بودند، که آن زمان نسخه‌ی ۵٫۵ اینچی را به نسخه‌ی کوچک‌تر ۴٫۷ اینچی ترجیح می‌دادند.

۹۸ درصد از آن افراد در حال ارتقا از مدل قدیمی‌تر iOS به مدل‌های جدید آن بودند. با این حساب تنها ۲ درصد از خریداران از گوشی اندرویدی به iOS روی آورده‌ بودند. افراد کدام گوشی را کنار گذاشته و تصمیم به ارتقای گوشی خود به مدل جدیدتر گرفته بودند؟ پاسخ آیفون ۶ اپل بود، که ۳۰ درصد از کسانی که مورد بررسی قرار گرفته بودند، پیش از انتخاب آیفون ۷ یا آیفون ۷ پلاس هر روزه از آن استفاده و به این فکر کرده بودند. گوشی دیگری که برای مدل ۲۰۱۶ آیفون کنار گذاشته شده بود، آیفون ۶s اپل بود که ۲۳ درصد کسانی که در صف خرید آیفون ۷ بودند، آن را رها می‌کردند.
با در نظر گرفتن محدودیت نمونه‌ها و نبود مدل‌های مشخص در ویترین مغازه‌ی خرده‌فروش‌ها، ۶۳ درصد از این افراد اقدام به خرید آیفون ۷ یا ۷ پلاس ۱۲۸ گیگابایتی کرده‌اند؛ در حالی که ۱۹ درصد نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی و ۱۸ درصد از افراد نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی را انتخاب کرده‌اند.
تنها ۳۴ درصد از این افراد، در سال پیش رو قصد خرید اپل‌واچ را دارند و ۳۴ درصد برای برنامه‌ی ارتقای آیفون اپل ثبت نام خواهند کرد.

منبع: Phone Arena

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی